Netpeak Kazakhstan өзіне 10 жыл толуын атап өтті


--- 4-10-2023, 21:10 0

Өткен жұмада интернет-маркетинг агенттігі Netpeak Kazakhstan «Netpeak Friends Day» іс-шарасын ұйымдастырып, компанияның елдегі нарықтағы он жылдығына арналған. Оқиға 80-нен астам қатысушыны, оның ішінде маркетинг мамандарын, клиенттер мен серіктестерді жинады.

10 жылдағы жетістіктер

10 жылдық жұмыс барысында Netpeak Kazakhstan 4 000-нан астам жобаны сәтті аяқтады, бұл клиенттердің жоғары деңгейде сенім артатынын көрсетеді. Клиенттермен орташа ынтымақтастық ұзақтығы — 23 ай.

«Бұл біз мақтан тұтатын өте жақсы көрсеткіш. Осы жылдар ішінде біз өз принциптеріміз бен құндылықтарымызға адал болдық. Біздің команда әрдайым нәтижеге және сапаға бағдарланған, және біз дәл осы себепті нарықтағы көшбасшы орындарды алуымызға сенімдіміз», — деді Netpeak Kazakhstan CEO-сы Бауыржан Токтагазы.

Цифрлық нарыққа жауап беру

Сонымен қатар, ол компанияның цифрлық нарықтың сынақтарына жауап беруді жалғастырып жатқанын атап өтті. Биыл олар ORM (интернеттегі репутацияны басқару) қызметтерін қосып, брендтердің оң имиджін қалыптастыру, пікірлерді талдау және ескертулерге жауап беру мәселелерін шешуге көмектесуде. Бұл, әсіресе, дағдарыс кезінде немесе жаңа өнімдерді іске қосу кезінде маңызды.

Жаңа қызметтер

Басқа жаңартуларға Retention-маркетинг кіреді, ол персонализирленген жіберілімдерді қамтамасыз етеді және инвестициялардан жоғары қайтарым алуды қамтамасыз етеді. GA4-ке ауысқаннан кейін Netpeak клиенттеріне аналитикалық жүйелерді дұрыс орнатуға көмектеседі. Ал жаңа ADX Monetization қызметі сайттарға Google Ad Exchange арқылы жарнама арқылы ақша табуға мүмкіндік береді.

«Netpeak Kazakhstan біз халықаралық маркетплейстерде, мысалы, Amazon, Etsy және eBay-де жылжытудың қызметтерін ұсынуға кірістік, бұл Қазақстандық кәсіпкерлер үшін жаңа мүмкіндіктер ашады, сонымен қатар, клиенттермен жеке байланыс орнатуды қамтамасыз ететін чат-боттармен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Бұл шешімдер кәсіпкерлерге нарықтың заманауи талаптарына бейімделуге және өз позицияларын айтарлықтай жақсартуға көмектеседі», — деп атап өтті Бауыржан.

Компанияның миссиясы

Бұл қызметтер Netpeak Kazakhstan-ға клиенттерінің бизнесін табысты ету, шағын және орта бизнестің дамуын қолдау және адамдарды өзгерістерге шабыттандыру миссиясын ілгерілетуге көмектеседі. Компанияның құндылықтары — нәтижеге бағдарлану, адалдық, ашықтық және білім алуға ұмтылу.

«Күн сайын Netpeak командасы жұмыс істеп, жетілдіріледі, қоғамды дамытуға, өз еліміз бен қаламызды жақсартуға, пайдалы жобалар мен бастамалар жасауға өз мысалдарымен шабыттандыру үшін. Біз тек бизнестегі табысты ғана емес, сонымен қатар, біздің әрекеттеріміз қоғамда оң өзгерістерге ықпал етіп, адамдарды белсенді әрекеттер мен жетістіктерге ынталандыруға бағытталамыз», — деп бөлісті компанияның CEO-сы.

Netpeak Friends Day

Netpeak Friends Day үшінші рет өткізіліп, Қазақстандық клиенттер, серіктестер және компанияның достарын жинайды. Бұл Қазақстандағы бизнес пен маркетингтегі көшбасшылар үшін өткізілетін ең ірі жабық іс-шаралардың бірі. Кездесулерде digital-маркетингтегі негізгі тенденциялар талқыланады, сонымен қатар идеялар мен тәжірибе алмасуға мүмкіндік беретін нетворкинг өткізіледі.

Гостар мен жаңалықтар

Биылғы жылы қонақтар арасында Орталық Азия Рекламалық Ассоциациясының (ЦАРА), INTERTOP, Air Astana, Mechta, Technodom, Freedom Mobile, Astana Motors және басқа компаниялардың өкілдері болды. Іс-шара форматы кеңейді: маркетологтардың еңбек нарығы туралы подкаст жазылды, сондай-ақ Netpeak Kazakhstan-нан Digital Digest таныстырылды.

admin

Пікірлер

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив